Παρουσίαση Προγράμματος
Σκοπός του Προγράμματος
Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων/ουσών στην αντιμετώπιση οξέων κλινικών περιστατικών με την εφαρμογή διαγνωστικού & θεραπευτικού αλγορίθμου (Α to E Approach) και με τη χρήση κλινικών προσομοιωτών. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εξοικειωθούν σε ασφαλείς συνθήκες κλινικής προσομοίωσης με τους διαγνωστικούς και θεραπευτικούς αλγορίθμους που θα πρέπει να ακολουθηθούν με απαιτούμενα προκαθορισμένα βήματα για την προσέγγιση ασθενών με δυσχέρεια αναπνοής, οξύ θωρακικό άλγος, οξύ κοιλιακό άλγος, διαταραχές συνείδησης, κεφαλαλγία, διαταραχές του καρδιακού παλμού, αίσθημα αδυναμίας, καταπληξία, και για την αντιμετώπιση ασθενούς μετά από τραύμα. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εκπαίδευση των συμμετεχόντων ως προς την αναγνώριση συμπτωμάτων και κλινικών σημείων και κύριων κλινικών οντοτήτων και ως προς την εξοικείωσή τους με τα διαγνωστικά και θεραπευτικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν σε επείγουσα βάση για την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση των οξέων επιπλοκών.
Μαθησιακά Αποτελέσματα Προγράμματος
Γνώσεις
Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να:
Δεξιότητες (Ψυχοκινητικές)
Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να:
Ικανότητες (Κοινωνικές/Συναισθηματικές)
Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να:
Διδακτικές Ενότητες Προγράμματος
Στη Διδακτική Ενότητα 1 παρουσιάζονται τα κύρια διαγνωστικά και πρώτα θεραπευτικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν από τους εκπαιδευόμενους/ες σε επείγουσα βάση για την προσέγγιση ασθενούς με δυσχέρεια αναπνοής και για την αντιμετώπιση των οξέων επιπλοκών της. Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.
Στη Διδακτική Ενότητα 2 ο/η εκπαιδευόμενος/η εξοικειώνεται με τις διαγνωστικές διεργασίες και τους θεραπευτικούς αλγορίθμους που θα πρέπει να ακολουθηθούν στο πλαίσιο προσέγγισης ασθενούς με οξεία κεφαλαλγία. Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.
Στη Διδακτική Ενότητα 3 παρουσιάζονται τα κύρια διαγνωστικά και θεραπευτικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν από τους εκπαιδευόμενους/ες σε επείγουσα βάση για την αντιμετώπιση ασθενών με οξύ θωρακικό άλγος και την αντιμετώπιση των οξέων επιπλοκών του . Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.
Στη Διδακτική Ενότητα 4 ο/η εκπαιδευόμενος/η εκπαιδεύεται στα κύρια θεραπευτικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει στο πλαίσιο προσέγγισης ασθενούς με οξύ κοιλιακό άλγος. Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.
Στη Διδακτική Ενότητα 5 παρουσιάζονται τα κύρια διαγνωστικά και θεραπευτικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν από τους εκπαιδευόμενους/ες σε επείγουσα βάση για τηνπροσέγγιση ασθενούς με διαταραχές συνείδησης. Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.
Στη Διδακτική Ενότητα 6 ο/η εκπαιδευόμενος/η εξοικειώνεται με τις διαγνωστικές διεργασίες και τους θεραπευτικούς αλγορίθμους που θα πρέπει να ακολουθηθούν στο πλαίσιο προσέγγισης ασθενούς με διαταραχές καρδιακού παλμού. Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.
Στη Διδακτική Ενότητα 7 ο/η εκπαιδευόμενος/η εξοικειώνεται με τις διαγνωστικές διεργασίες και τους θεραπευτικούς αλγορίθμους που θα πρέπει να ακολουθηθούν στο πλαίσιο προσέγγισης ασθενούς με καταπληξία. Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.
Στη Διδακτική Ενότητα 8 παρουσιάζονται τα κύρια θεραπευτικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν σε επείγουσα βάση για την αντιμετώπιση ασθενών μετά από τραυματισμό. Ο χρόνος ενασχόλησης είναι 9 ώρες, εκ των οποίων οι 3 αντιστοιχούν σε δια ζώσης εκπαίδευση.